۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۵۹۵۴۸۰
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی خبر داد؛

اجرای طرح‌های مختلف فرهنگی تبلیغی با مشارکت حوزه های علمیه خواهران 

اجرای طرح‌های مختلف فرهنگی تبلیغی با مشارکت حوزه های علمیه خواهران 
مدیرکل امور بانوان و خانواده آذربایجان شرقی گفت: افزایش تعامل با حوزه های علمیه در شهرستان ها از جمله اولویت های این اداره کل در دهه فجر است.
رقیه صادق زاده، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان این‌که به منظور برگزاری برنامه ها از حوزه های علمیه خواهران شهرستان ها دعوت به مشارکت شده است، افزود: در جریان بازدید از شهرستان های مختلف استان نشستی با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران الزهرا در شهرستان شبستر برگزار شد.   
 
وی ادامه داد: مدیران حوزه علمیه خواهران الزهرا برنامه های متعددی به منظور تحکیم بنیان خانواده تدوین کرده بودند که در نشستی با مشارکت بانوان شهرستان شبستر اجرایی شد. 
 
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی تاکید کرد: با مشارکت حوزه های علمیه خواهران برنامه ای با عنوان 40 مسجد در استان برگزار می شود که در این طرح قرار است بانوان مبلغه در مساجد محوری و شاخص استان حضور یافته و به تبیین دستاوردهای انقلاب بپردازند.
 
صادق زاده افزود: منزلت و جایگاه ممتاز زن در اجتماع یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که این دستاورد نیز نشات گرفته از اصول اسلامی است. در حال حاضر زنان ایرانی از لحاظ شاخصه های اجتماعی، آموزشی، بهداشتی، امید به زندگی، توانمندسازی و خودباوری در جایگاه مناسبی قرار دارند. 
 
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ویژه برنامه های دهه فجر گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری با همکاری دستگاه های اجرایی برنامه های متعددی را برگزار خواهد کرد. 
 
صادق زاده عنوان کرد: برگزاری همایش 40 سال الگوی فاطمی با حضور 400 نفر از همسران شهدا، نشست های ویژه بصیرت با موضوع سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همایش زن و انقلاب اسلامی، نمایشگاه توانمندی های زنان روستایی و عشایری و برگزاری جشنواره های فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه های پزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است. 
 
وی همچنین با اشاره به بازدید از خانواده های شهدا در ایام دهه فجر افزود: کارگاه های بهبود وضعیت آموزشی و بهداشتی بانوان در مناطق محروم و ارتقای مهارت های پیش از ازدواج نیز در استان برگزار خواهد شد./935/ت310/ب1
مرتضی شفیعی
ارسال نظرات